Tvůrci Zaklínače 3 odpovídají na otázky fanoušků

23. srpna 2014 v 14:27 | Lelanka |  Witcher 3
CD Projekt RED vydal nové video, ve kterém komunitní manažeři studia odpovídají na otázky fanoušků ohledně Zaklínače 3. Dozvěděli jsme se tak třeba o novém systému lektvarů nebo o absenci stealth mechanik.




CD Projekt RED se zveřejnil další informace týkající se obsahu Zaklínače 3. Tentokrát ale trochu jiným způsobem, konkrétně videem, v němž komunitní manažeři Marcin Momot a Tadek Zieliński odpovídají na vybrané otázky fanoušků.

Dozvěděli jsme se tak, že nás v žádných questech nebude honit časomíra, jen v opravdu důležitých situacích by vás hra měla vybídnout k většímu spěchu, pokud se budete moc courat. Řeč přijde i na náladu světa, přičemž se znova dozvídáme, že herní svět sestává z více odlišných regionů. V no man's land (přeložitelné jako "země nikoho") se tak setkáme s charakteristickým slovanským nádechem, zatímco na ostrovech Skellige uvidíme spíš motivy severských kultur.

Největší novinkou v soubojovém systému je možnost blokování a obecně protiúderů. Základ soubojů by měl být shodný se Zaklínačem 2, ale už nebude nutné pořád někam uskakovat za pomoci kotoulu, jakmile se protivník začne bránit.

Podle všeho bychom se také neměli bát ztráty koně. Nikdo ho krást nebude a kamkoliv lze koně přivolat hvizdem, nejspíš podobně jako v Assassin's Creed: Brotherhood a třetím díle. Kůň také nabídne dodatečné úložiště předmětů, pokud si zaplníte vlastní inventář. A pokud ve hře očekáváte přítomnost gnómů, tak na to zase rychle zapomeňte, žádní tam nebudou.

Zapomeňte také na možnost sebrání a použití zbraně nepřítele, což bylo možné v prvním díle. Geralt si vždy vystačí se svými dvěma meči, kuší a další výbavou a párátka od padlých protivníků tak opravdu nebudou nutná.

Rozloučit se můžeme i se stealth mechanikami. Stealth pasáže byly pro změnu v Zaklínači 2, ale tentokrát na ně prostě nedojde, protože Geralt preferuje přímý přístup. A upřímně řečeno, ačkoliv stealth pasáže ve druhém díle nebyly špatné, tak nějak pochybuji, že by někomu měly chybět. Určitě ale nebudeme ochuzeni o možnost vyřešit některé situace bez boje prostou domluvou nebo ovlivněním dané osoby znamením Axie.

Každopádně se můžeme těšit na předělaný systém vaření lektvarů. Nejdříve bude nutné sehnat si recepty, nejlépe koupí, následně shromáždit ingredience, s nimiž uvaříte lektvary první úrovně. Ty tentokrát lze použít během boje, ne jen před bojem v rámci meditace jako ve druhém díle. Meditace tentokrát bude sloužit pro doplnění lektvarů, které lze samozřejmě vylepšit za pomoci většího množství ingrediencí. Poté bude lektvar silnější a účinnější.

Pokud jste prošli Zaklínače 2, určitě si vzpomenete, že stačila jedna jediná volba v první kapitole hry, která určila, jestli se bude druhá kapitola odehrávat ve městě Vergenu nebo kolem tábora vojáků Kaedwenu, přičemž druhá lokalita zůstala vždy z větší části nepřístupná. Ačkoliv se Zaklínač 3 stále soustředí na důležité volby, něco takového už by se opakovat nemělo. Tvůrci chtějí, abyste si užili celou hru, celý příběh, a tak snad nehrozí, že by nějaká volba znepřístupnila významnou lokalitu.

Dobrá zpráva je, že se opět setkáme s alespoň trochu inteligentními monstry, se kterými se půjde domluvit, podobně jako v případě trollů v Zaklínači 2. Ne všechna stvoření tedy budou krvelačné bestie, které vás při prvním kontaktu budou chtít zabít. Nicméně se dá očekávat, že s takovými "inteligenty" se setkáme především v rámci příběhu.

Změn se podle všeho dočká i možnost využití potravin. Zatímco v prvním díle bylo běžně možné konzumovat jídlo i nápoje, ve dvojce taková možnost chyběla. Nyní by se potrava a nápoje měly vázat k určitým herním mechanikám, nicméně na bližší informace si ještě budeme muset počkat, stejně jako na detaily týkající se změn v inventáři.

Ačkoliv jsme zde volně přetlumočili všechny důležité otázky (některé dotazy se ptají na věci, které už známe z dřívějška), původní video přesto stojí za zhlédnutí, už jenom kvůli nesmírně důležité, ale prakticky nepopsatelné otázce číslo 18.

Zdroj: Zing.cz ( [přeložil/napsal] autor: Cvrnda)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama