Květen 2014

Příští čtvrtek nový gameplay Trailer ze Zaklínače 3

29. května 2014 v 18:03 | Lelanka |  NEWS
CD Projekt Red na 5. června chystá livestream, kde předvede nové gameplay záběry, tedy gameplay Trailer a odhalí sběratelskou edici Zaklínače 3 a nový přírůstek do celé série. Nejvíce se spekuluje, že ten nový přrustek bude mobilní aplikace od CDPRED.

Letní konferenci budeme moci sledovat na GOG.com/stream a Twitch.tv ve čtvrtek 5. června od 19:00 našeho času. Uvidíme nový gameplay Trailer, oznámení sběratelské edice, informace o předobjednávkách a také i nový přísrůstek do série Zaklínače. Může jít prakticky o cokoliv, ale nejpravděpodobnější je mobilní titul, o němž se už delší dobu mluví...


Nové Logo jak pro Zaklínače 3 tak i pro samotný CD Projekt !

22. května 2014 v 18:30 | Lelanka |  NEWS
Nové logo třetího Zaklínače nahradilo hranatou číslici římskou trojkou, která nese motiv masky generála Eredila, jednoho z vůdců Divokého Honu. V logu CD Projekt RED zase září Kardinál červený.


Na Twitter účtu Zaklínače se objevilo nové záhlaví, které ukázalo dosud neviděný motiv Geralta a také poprvé ukázalo nové logo. O změně loga následně CD Projekt informoval na oficiálním webu a představil ho v plné parádě.

Jak můžeme vidět níže, CD Projekt dal sbohem hranaté číslici tři a nahradil ho římskou trojkou.(YES!) Její podoba přitom není náhodná, jde v ní totiž poznat tvar helmy. Nejde ale o tvar Sauronovy helmy, ale o masku generála Eredila, jednoho z vůdců Divokého honu, kolem kterého se Zaklínač 3 točí.

,,Divoký Hon byl vždy zamýšlen jako předzvěst války, velkých pohrom a smrti. Jeho původ je neznámý, jeho přízrační jezdci zasévají strach do srdcí lidí a věří se, že jsou schopní ukrást lidského ducha, který by se později přidal k přízračné kavalkádě. Přichází v noci, v zimě a jejich výskytu vždy předchází polární záře." Dočteme se ve zprávě na webu, která navíc pokračuje dál.


,,V Zaklínači 3 nepředstavuje Divoký hon jen pouhé bosse na konci koridoru. Jsou součástí tradice, součástí systému lidové víry, jsou něco, o čem děti říkají příběhy aby se navzájem vyděsily, a zároveň entita, která může vyhladit celé vesnice během jediné noci. Divoký Hon je zásadní pro pro celý svět Zaklínače a v Zaklínači 3 se konečně stává středem pozornosti."

(plné velikosti obrázků najdete na Googlu, myslím, že není nutné je sem dávat, až na výjimečné případy)
,,Ti, kteří velí Honu, zůstávají ještě větší záhadou než samotný Hon. Jejich počet a účel je zahalený tajemstvím, jejich studená ocel však není - mnozí byli svědky krutostí Honu a téměř nikdo nepřežil, aby vyprávěl příběhy."

Toť vše od CD Projektu k očekávanému Zaklínači 3. Na závěr se můžeme dočíst, že se brzy dozvíme nové detaily o hře i o Divokém Honu. Tak by mě, i ostatní, jistě zajímalo, jestli to bude až na E3 nebo se CD Projekt rozpovídá trochu dřív.

Změny loga se však nedočkal jen Zaklínač 3, ale i samotný CD Projekt RED. Logo společnosti zůstalo po celou dobu existence, která započala v roce 2002, v podstatě beze změny, ale tohle je docela velká změna. Šéf studia Adam Badowski řekl k proměně následující:

,,Jsme rebelové a rebelové jsou svobodní. Tak jako ptáci. Kardinál červený je to, jak sami sebe vidíme v průmyslu: neohrožený, odvážný a sebejistý; letící vysoko a mířící ještě výš. Barva, kardinálova červená (RED), je něco, co ho spojuje s dalším ptákem, mytologickým stvořením blízkým naší kultuře a dědictví - Rarógem, malým ohnivým ptákem, který má přinášet lidem štěstí. RED představuje energii, vnitřní oheň který nás pohání; představuje něco blízkého každému v tomto studiu - kreativitu a zápal které sami využíváme pro tvorbu nejlepších RPG na světě."

Popravdě mě ta věta - "Jsme rebelové" hodně pobavila. Zasmála jsem se a i tentorkát CD Projekt dokazuje, že patří mezi ty nejlepší herní studia... pro mě je rozhodně nejlepší. ;)

Zdroje: en.cdprojektred.com
Zing.cz

Vývojář Zaklínače 3 komentuje rozlišení na next-gen konzolích

22. května 2014 v 18:06 | Lelanka
Jednotlivé verze by se neměly výrazně lišit a měly by poskytnout stejně pohlcující zážitek.

Novigradské kanály na konceptu ze Zaklínače 3

22. května 2014 v 18:00 | Lelanka
V očekávaném fantasy RPG Witcher 3: Wild Hunt od CD Projekt Red navštívíme kanály nacházející se pod městem Novigrad, kde se setkáme s různými bytostmi a monstry.

Wild Hunt - Novigrad

Nadcházející týden

18. května 2014 v 19:25 | Lelanka
Tento týden doplním všechny články ze světa Cyberpunku, tak i ze Zaklínače. Omlouvám se, že nejsem tady tak aktivní, ale mám toho ve škole ještě hodně a když přijdu ze školy domů, tak jsem celá unavená a na Blog buď zapomenu, nebo se mi sem popravdě nechce. To se ale musí změnit! :)

Příští a nadcházející týden sem doplním všechny novinky a informace z her od CDPRED a pár jiných novinek.. pokud se tedy nějaké objeví. Každopádně, brzy se uskuteční další E3 a na této akci má být mnoho odhaleno, tak uvidíme co všechno se dozvíme. Třeba i finální datum pro Zaklínače 3, přesně jaký den vyjde. ;)

V Zaklínači 3 se můžeme vydat na lov úžasných monster

10. května 2014 v 21:24 | Lelanka
Půjde o vedlejší aktivitu kde bude každá bytost jedinečná a legendární.

V nedávném rozhovoru s PC Gamer vedoucí designér questů Mateusz Tomaszkiewicz mluvil o vedlejších aktivitách, které krom jiného nabídnou lov legendárních monster.

"Každá legendární bytost bude jedinečná se svým vlastním zajímavým příběhem. V otevřeném světě je ale nebude vůbec snadné najít, budou skryté. Geralt bude muset legendární kreaturu nejprve vystopovat a následně ulovit." Plus pro nás bude jistě lepší si o těchto potvorách něco zjistit dopředu, abychom věděli s kým vlastně budeme mít tu čest.


"Souboje s nimi budou těžší než s obvyklými nepřáteli. Každé střetnutí s jedinečným monstrem bude unikátní. Jde o neopakovatelný zážitek, dopomáhá nám tomu nejen jejich unikátní vzhled, ale i samotný průběh lovu. V každé osadě bude alespoň jedna taková nestvůra, ne-li víc."

Kolik osad nakonec bude svět Zaklínače 3 obsahovat, se ještě pořádně bohužel neví. Kolega Pawel Mielniczuk však dodal, že při navrhování legendárních monster se inspirovali informacemi o stovkách mytických slovanských bytostí vymýšlených nejen ve středověku. Každá příšera by tak měla být unikátní a neměli bychom na ni jen tak zapomenout. Rozhodně to ale budou boje tzv. na dlouho. Těším se na to, ale bojím se, že to někdy bude moc těžké či zdlouhavé.

Co se týče samotných questů, vývojáři z polského CD Projektu se chtějí vyvarovat vedlejším úkolům, které jsou založeny na prachsprostém najdi a přines. Většina hráčů se u podobných misí nudí a celkově je nebaví. V Zaklínači 3 by jich tam mělo být minimum, budou sloužit především pro posunutí příběhu...